Voorwaarden prijsgarantie Totally Snow

  1. Home
  2. Corona
  3. Prijsgarantie
  4. Voorwaarden

Voorwaarden voor de prijsgarantie van de Corona-vouchers

Prijsgarantie voor vakantiegangers in het bezit van Corona-vouchers

Is jouw reis tijdens de coronacrisis geannuleerd? Bij ons heb je recht op dezelfde reis voor dezelfde prijs.

Wat fijn dat je jouw voucher wil gaan gebruiken om je volgende vakantie te boeken en heel erg bedankt voor je geduld in deze roerige tijden. Omdat we ons goed beseffen dat de annulering van jouw vorige vakantie erg teleurstellend geweest moet zijn, willen we je met onze ‘prijsgarantie voor voucherhouders’ de mogelijkheid bieden om dezelfde reis een jaar later alsnog te maken voor dezelfde prijs.

Wil je hier graag gebruik van maken of twijfel je of jouw vakantie onder de prijsgarantie valt? Neem dan contact met ons op via info@totallysnow.nl of bel ons op 0900 8822

Voorwaarden

  • Je hebt een coronavoucher vanwege het annuleren of vroegtijdig onderbreken van jouw vakantie door het COVID-19 virus
  • Het betreft een prijsgarantie van een identieke pakketreis. Voor de prijsgarantie geldt dat alle reiselementen gelijk moeten zijn, deze reiselementen omvatten onder andere (maar niet uitsluitend):
    • Dezelfde accommodatie en verzorging
    • Hetzelfde kamertype
    • Dezelfde reisduur
    • Dezelfde categorie huurauto
    • Aankomst & vertrek op dezelfde datum, of maximaal 7 dagen eerder of later in 2021*
    • Dezelfde vertrek- & aankomstluchthaven
    • Hetzelfde aantal personen (ook: kinderen en baby’s**)
    • Ruimbagage, indien deze bij de vorige reis inbegrepen was
    • Hetzelfde type transfer, indien deze bij de vorige reis inbegrepen was
    • Dezelfde skipas, skimateriaal en skilessen
    • Voor jongerenvakanties; hetzelfde partypakket en feesten
  • De garantie is geldig op zowel zon- als wintersportvakanties
  • Het betreft een prijsgarantie inclusief reserveringskosten en bijdrage calamiteitenfonds.
  • Het betreft een prijsgarantie exclusief verzekeringen.
  • De prijsgarantie voor voucherhouders is niet te combineren met andere acties.
  • Om aanspraak te maken op de prijsgarantie, dien je jouw nieuwe boeking binnen 12 maanden na de boekdatum van je geannuleerde vakantie te maken
  • De voorwaarden van de prijsgarantie kunnen naar aanleiding van ontwikkelingen in de reisbranche aangepast worden. Controleer daarom altijd de actueel geldende voorwaarden op het moment van boeken.

     

    * Zou je in 2020 in één van onderstaande schoolvakanties vertrekken, dan geldt de garantie alleen voor dezelfde schoolvakantieweek in 2021. Zou je buiten de genoemde schoolvakanties vertrekken, dan geldt de prijsgarantie niet voor vertrek in de schoolvakanties in 2021.

    Meivakantie: vertrek tussen 17-04-2020 en 03-05-2020
    Zomervakantie: vertrek tussen 03-07-2020 en 23-08-2020
    Herfstvakantie: vertrek tussen 09-10-2020 en 18-10-2020

    Meivakantie: vertrek tussen 23-04-2021 en 09-05-2021
    Zomervakantie: vertrek tussen 09-07-2021 en 29-08-2021
    Herfstvakantie: vertrek tussen 15-10-2021 en 24-10-2021

    ** Zou je in 2020 reizen met een baby, die volgens onze website nu als kind berekend wordt dan betaal je het verschil bij. Neem contact met ons op voor een prijsvoorstel en eventuele boeking.

    Hoe kun je gebruik maken van de prijsgarantie?

  • De voorwaarden van de prijsgarantie kunnen naar aanleiding van ontwikkelingen in de reisbranche aangepast worden. Controleer daarom altijd de actueel geldende voorwaarden op het moment van boeken.
  • Boek je nieuwe vakantie volgens de bovenstaande voorwaarden op onze website en gebruik jouw voucher als betaalmethode. Twijfel je of je aan de voorwaarden voldoet? Neem voor het maken van de boeking contact met ons op om te verifiëren of jouw vakantie aan de voorwaarden voldoet.
  • Vul het prijsgarantie formulier in met het boekingsnummer van je geannuleerde reis, het boekingsnummer van je nieuw geboekte reis, je e-mailadres en je telefoonnummer (optioneel).
  • Voldoe jij aan bovenstaande voorwaarden? Dan passen wij het totaalbedrag van je nieuwe vakantie aan in jouw boeking. Als je direct bij het maken van je nieuwe boeking al betaald hebt, dan storten we het teveel betaalde bedrag binnen drie weken terug op jouw voucher.