Vragen & contact

De 5 meest gestelde vragen

Wat is het telefoonnummer van Totally Snow?
Totally Snow is te bereiken op het volgende telefoonnummer:
Tel : 0900-8822 (lokaal tarief)
Hoeveel bagage mag ik meenemen in de bus?
Alle bussen hebben een zeer beperkte bagageruimte. Er is per persoon plaats voor het meenemen van:
- 1 tas of koffer van normaal formaat, maximaal 20 kilo met afmetingen van maximaal 80x70x30 cm
- 1 paar ski's met stokken en schoenen of 1 snowboard met schoenen
- handbagage van maximaal 2 kilo

In een snowboardhoes mag niet meer zitten dan 1 snowboard. Dit betekent geen overige bagage zoals snowboardschoenen, kleding en dergelijke. Neem je een snowboard mee, dan ben je verplicht om de bindingen van het board af te halen. Je kunt jouw schoenen en bindingen bijvoorbeeld in een schoenentas meenemen.

Om ervoor te zorgen dat alle bagage mee kan, is het ten strengste verboden om levensmiddelenpakketten mee te nemen. Heb je te veel bagage, dan is de chauffeur verplicht deze te weigeren.
Kan ik een losse busreis boeken?
Voor een aantal bestemmingen is het mogelijk om een losse buspendel te boeken.
Wil je een losse buspendel boeken of meer informatie hierover ontvangen, dan kun je contact opnemen met ons Contact Center.
Wat zijn de kosten als ik de vakantie ga annuleren?
Annuleer je jouw vakantie, dan berekenen wij de annuleringskosten door volgens de Totally Snow voorwaarden.

Indien een overeenkomst wordt geannuleerd is de reiziger naast de reserveringskosten en de kosten voor de eventueel afgesloten reis- of annuleringsverzekering, Totally Snow de volgende annuleringskosten verschuldigd:



Als je via Mijn Totally jouw vakantie annuleert zie je direct de annuleringskosten staan.





Hoe dien ik een claim in bij mijn verzekering?
Annuleringsverzekering
Wanneer jij (een deel) van jouw vakantie hebt moeten annuleren kun jij mogelijk een claim indienen bij jouw annuleringsverzekering. Hiervoor heb je de (deel)annuleringsfactuur nodig. Deze sturen wij uiterlijk binnen 2 uur na de verwerking van jouw (deel)annulering per e-mail toe naar de hoofdboeker. Je krijgt jouw annuleringskosten alleen vergoed van de verzekeraar als de reden van annuleren een geldige reden is conform de polisvoorwaarden van jouw verzekering. Kijk hier voor meer informatie over de dekking van de annuleringsverzekering.

Je kunt hier het online formulier invullen om jouw annuleringskosten te claimen. Houd rekening met een afhandelingstermijn van 6 weken.

Reisverzekering
Heb je een ongeval gehad of heb je schade opgelopen tijdens jouw vakantie? Je kunt direct een schadeclaim indienen bij AXA via het online schadeformulier. Rechtsbovenin kun je de taal aanpassen naar Nederlands. Houd bij het melden van jouw schade de nota’s, garantiebewijzen, verklaringen en andere bewijzen bij de hand. Hoe vollediger je jouw schade omschrijft en bewijzen toevoegt, hoe sneller AXA jouw schade kan afhandelen. Houd rekening met een afhandelingstermijn van 6 weken.

Klik hier voor meer informatie over de dekking van de reisverzekering.

Contact
Heb je vragen over (de status van) jouw claim? Neem dan direct contact op met AXA:
Tel.: 010 80 82 613
E-mail: ati.contracts@axa-assistance.com

Mijn Totally

Speciale boekingen

Betalen & Prijzen

Extra's bij te boeken

Reisdocumenten

Coronavirus & Mijn Boeking

Tijdens de vakantie

Na de vakantie

Over Totally Snow

Geen antwoord op jouw vraag gevonden?

Mijn Totally

Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Totally

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Social media

Stel je vraag aan het WebCare team op Facebook of Twitter.
Het team zit klaar op: 


Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Telefoon

Kom je er echt niet uit? Bel ons dan op 0900 8822 (lokaal tarief).

Bel je vanaf het buitenland? Bel dan 0031-102802240

  • Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
  • Zaterdag 10.00 - 17.00 uur 
  • Zondag gesloten
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Zie onze openingstijden voor meer informatie.

E-mail

Heb je een vraag? Stuur via onderstaande knop eenvoudig een e-mail naar ons.

Neem contact op

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de Totally Snow nieuwsbrief, boordevol met vakantie inspiratie, scherpe aanbiedingen en toffe winacties!

Schrijf je in

Geen antwoord op jouw vraag gevonden?

Mijn Totally
Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Totally

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Social media

Stel je vraag aan het WebCare team op Facebook of Twitter.
Het team zit klaar op: 


Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Telefoon

Kom je er echt niet uit? Bel ons dan op 0900 8822 (lokaal tarief).

Bel je vanaf het buitenland? Bel dan 0031-102802240

  • Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
  • Zaterdag 10.00 - 17.00 uur 
  • Zondag gesloten
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Zie onze openingstijden voor meer informatie.
E-mail
Heb je een vraag? Stuur via onderstaande knop eenvoudig een e-mail naar ons.

Neem contact op

Nieuwsbrief
Ontvang wekelijks de Totally Snow nieuwsbrief, boordevol met vakantie inspiratie, scherpe aanbiedingen en toffe winacties!

Schrijf je in