1. Vragen & contact - Hoe kunnen we je helpen? | Totally wintersport voor jongeren
  2. Klachten
  3. Hoe dien ik een klacht in?

Alle themas

Hoe dien ik een klacht in?

Voor de vakantie
Wanneer jouw klacht betrekking heeft op Totally Snow of op het tot stand komen van de boeking, dan kun je deze bij ons indienen via ons contactformulier.

Na ontvangst van een klacht voor vertrek, versturen wij een ontvangstbevestiging met een behandelingstermijn van 1 dag. Afhankelijk van het type opmerking kan het voorkomen dat wij meer tijd nodig hebben om een passende reactie te geven. In dit geval krijg je altijd binnen 2 weken na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie van ons. Hierbij houden wij uiteraard rekening met jouw vertrekdatum.

Tijdens of na de vakantie

Het is noodzakelijk dat je jouw klachten over de reis of over jouw vakantieverblijf direct meldt aan de receptie van de accommodatie en bij onze reisleiding ter plaatse. Onze reisleiding staat voor jou klaar om jouw klacht tijdens de vakantie op te lossen. Wanneer er op bestemming geen reisleiding aanwezig is kun je telefonisch contact opnemen met ons hoofdkantoor in Nederland. Het telefoonnummer staat vermeld op jouw reisbescheiden.

Door deze werkwijze is het meestal mogelijk om direct jouw klacht naar wens op te lossen. Achteraf, na thuiskomst is het natuurlijk niet meer mogelijk om problemen op te lossen.

Customer Care formulier noodzakelijk
Wanneer jouw klacht ter plaatse niet naar wens wordt opgelost, neem dan telefonisch contact op met onze afdeling Customer Support. Daarnaast is het noodzakelijk om een Customer Care formulier bij onze reisleiding in te vullen. Met dit formulier kun je, binnen 2 maanden na thuiskomst, jouw klacht kenbaar maken. Houd er rekening mee dat wanneer klachten op de bestemming niet zijn gemeld en waarvoor geen Customer Care formulier is ingevuld, in Nederland niet in behandeling worden genomen.

Stuur jouw Customer Care formulier, voorzien van een toelichting en boekingsnummer, per post of mail naar ons toe naar onderstaande contactgegevens. Het opsturen van alleen een Customer Care formulier zonder verdere toelichting is niet voldoende om jouw klacht in behandeling te nemen. Na ontvangst van jouw opmerkingen, versturen wij je altijd een ontvangstbevestiging. Een inhoudelijke reactie op jouw opmerkingen geven wij binnen 1 maand.

Je kunt jouw correspondentie richten aan:

Totally Snow
t.a.v. afdeling Customer Support
Postbus 1439 3000 BK Rotterdam
t +31 (0)10 2802 102
e customersupport@totallysnow.nl

Voor verdere informatie over reisvoorwaarden en jouw rechten als reiziger verwijzen wij je naar de ANVR voorwaarden.

Als je klacht niet tot tevredenheid is opgelost of als jou ter zake geen genoegdoening is verschaft, kun je tot uiterlijk 24 maanden de datum van indiening van jouw klacht bij ons het geschil schriftelijk voor leggen aan de Geschillencommissie Reizen, te bereiken via de link: www.sgc.nl. Bij geschillen met een grensoverschrijdend karakter kun je bovendien beroep doen op het Online Dispute Resolution platform van de Europese Unie via deze link: http://ec.europa.eu/odr .


Was deze vraag nuttig voor jou? Ja, dit beantwoordt mijn vraag / Nee, dit beantwoordt mijn vraag niet

Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!

Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Je bent van harte welkom om een bericht te sturen via social media of een e-mail te sturen naar info@totallysnow.nl en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Heb je je antwoord niet gevonden?

Mijn Totally

Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Whatsapp

Bereik ons eenvoudig via WhatsApp: nummer 0683527625 of op mobiel via onderstaande knop.


We beantwoorden je berichten binnen een uur op:


Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur

Zaterdag 10.00 - 17.00 uur

Zondag gesloten

Bekijk

Extra's

Wij helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Social media

Stel je vraag aan het WebCare team op Facebook of Twitter.
Het team zit klaar op: 


Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten


Bekijk ook onze Social Media huisregels.

Telefoon

Kom je er echt niet uit? Bel ons dan op 0900 8822 (lokaal tarief).

 

Bel je vanaf het buitenland? Bel dan 0031-102808822

 

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur

Zaterdag 10.00 - 17.00 uur 

Zondag gesloten

Bekijk hier onze gewijzigde openingstijden.

E-mail

Heb je een vraag? Stuur via onderstaande knop eenvoudig een e-mail naar ons.

Neem contact op

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de Sunweb nieuwsbrief, boordevol met vakantie inspiratie, scherpe aanbiedingen en interessante winacties!

Schrijf je in

Heb je je antwoord niet gevonden?

Mijn Totally
Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Whatsapp

Bereik ons eenvoudig via WhatsApp: nummer 0683527625 of op mobiel via onderstaande knop.


We beantwoorden je berichten binnen een uur op:


Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur

Zaterdag 10.00 - 17.00 uur

Zondag gesloten

Bekijk

Extra's

Wij helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Social media

Stel je vraag aan het WebCare team op Facebook of Twitter.
Het team zit klaar op: 


Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten


Bekijk ook onze Social Media huisregels.

Telefoon

Kom je er echt niet uit? Bel ons dan op 0900 8822 (lokaal tarief).

 

Bel je vanaf het buitenland? Bel dan 0031-102808822

 

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur

Zaterdag 10.00 - 17.00 uur 

Zondag gesloten

Bekijk hier onze gewijzigde openingstijden.

E-mail
Heb je een vraag? Stuur via onderstaande knop eenvoudig een e-mail naar ons.

Neem contact op

Nieuwsbrief
Ontvang wekelijks de Sunweb nieuwsbrief, boordevol met vakantie inspiratie, scherpe aanbiedingen en interessante winacties!

Schrijf je in