1. Vragen & contact - Hoe kunnen we je helpen? | Totally wintersport voor jongeren
  2. Informatie over mijn geboekte vakantie
  3. Kan ik mijn vakantie zelf annuleren i.v.m. het Coronavirus?

Alle themas

Kan ik mijn vakantie zelf annuleren i.v.m. het Coronavirus?

Waarom wordt mijn vakantie niet geannuleerd?
Wij volgen de ontwikkelingen rondom het coronavirus nauwkeurig en volgen uiteraard altijd de adviezen van de autoriteiten (hier en op onze vakantiebestemmingen) en onze airline-partners op. Er zijn een aantal landsgrenzen langer gesloten of beslissen bepaalde airlines langer niet te vliegen. Deze informatie vind je hier.

Het kan voorkomen dat andere reisorganisaties andere beslissingen nemen, door bijvoorbeeld verder vooruit te annuleren dan de maatregelen die tot dusver officieel zijn bevestigd. Dit kan te maken hebben met een ander aanbod of met het feit dat sommige reisorganisaties, in tegenstelling tot Totally Snow, over een eigen airline beschikken. Wij zijn steeds afhankelijk van de richtlijnen en beslissingen van autoriteiten en onze partners. We informeren onze gasten zodra wij officiële berichtgeving vanuit deze instanties ontvangen. Eerder kunnen wij helaas geen uitsluitsel geven over jouw vakantie. Besluit je onze informatie niet af te wachten en zelf te annuleren dan is dit conform de standaardannuleringskosten. Daarom vragen we je om te vertrouwen op onze beslissingen en acties.

Kan ik mijn vakantie zelf annuleren i.v.m. Corona?
Annuleer jij jouw vakantie zelf terwijl jouw bestemming een groen of geel reisadvies heeft, dan berekenen wij hiervoor de annuleringskosten volgens de Totally Snow voorwaarden. Een annulering is dan ook niet kosteloos. De hoofdboeker is de enige die een annulering kan doorgeven.

Bij een oranje of rood reisadvies nemen wij uiterlijk twee weken voor vertrek contact met jou op om je reis om te boeken als je dit wenst of om te annuleren.

Ik heb contact opgenomen met Totallly Snow om mijn vakantie te annuleren, wanneer ontvang ik reactie?
Jouw annuleringsaanvraag wordt in behandeling genomen vanaf het moment van indienen. Jij hoeft je dus geen zorgen te maken over een stijgend annuleringspercentage als onze reactie een aantal dagen duurt.

Hoe annuleer ik mijn vakantie?
Jij kan jouw boeking annuleren via Mijn Totally. Jij krijgt dan direct de annuleringskosten te zien. Staan er nog annuleringskosten open, dan kun jij deze gelijk voldoen via iDEAL of Creditcard. Voldoe jij de kosten niet direct, dan is het verplicht om de annuleringskosten binnen 14 dagen alsnog over te maken. De betaling maak jij dan over met internetbankieren. Heb je teveel betaald, dan storten wij het te veel betaalde bedrag binnen 14 dagen naar je terug. Indien je jouw reis (gedeeltelijk) met de corona-voucher hebt betaald, zal Sunweb dit bedrag opnieuw toewijzen via een voucher.

Na de annulering ontvang jij de annuleringsfactuur plus het schadeformulier per mail. Is jouw boeking geannuleerd.


Was deze vraag nuttig voor jou? Ja, dit beantwoordt mijn vraag / Nee, dit beantwoordt mijn vraag niet

Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!

Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Je bent van harte welkom om een bericht te sturen via social media of een e-mail te sturen naar info@totallysnow.nl en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Heb je je antwoord niet gevonden?

Mijn Totally

Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Totally

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Social media

Stel je vraag aan het WebCare team op Facebook of Twitter.
Het team zit klaar op: 


Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Telefoon

Kom je er echt niet uit? Bel ons dan op 0900 8822 (lokaal tarief).

Bel je vanaf het buitenland? Bel dan 0031-102808822

  • Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
  • Zaterdag 10.00 - 17.00 uur 
  • Zondag gesloten
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.

E-mail

Heb je een vraag? Stuur via onderstaande knop eenvoudig een e-mail naar ons.

Neem contact op

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de Totally Snow nieuwsbrief, boordevol met vakantie inspiratie, scherpe aanbiedingen en toffe winacties!

Schrijf je in

Heb je je antwoord niet gevonden?

Mijn Totally
Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Totally

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Social media

Stel je vraag aan het WebCare team op Facebook of Twitter.
Het team zit klaar op: 


Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Telefoon

Kom je er echt niet uit? Bel ons dan op 0900 8822 (lokaal tarief).

Bel je vanaf het buitenland? Bel dan 0031-102808822

  • Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
  • Zaterdag 10.00 - 17.00 uur 
  • Zondag gesloten
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.

E-mail
Heb je een vraag? Stuur via onderstaande knop eenvoudig een e-mail naar ons.

Neem contact op

Nieuwsbrief
Ontvang wekelijks de Totally Snow nieuwsbrief, boordevol met vakantie inspiratie, scherpe aanbiedingen en toffe winacties!

Schrijf je in