1. Vragen & contact - Hoe kunnen we je helpen? | Totally wintersport voor jongeren
  2. PCR-/Antigeentesten, vaccinatie en verplichte formulieren
  3. Wat moet ik doen als er een vaccinatie-/testverplichting wordt ingesteld voor mijn bestemming?

Alle themas

Wat moet ik doen als er een vaccinatie-/testverplichting wordt ingesteld voor mijn bestemming?

Wij begrijpen goed dat de vaccinaties veel vragen bij je oproepen. Uiteraard houden wij de maatregelen van het Ministerie van Buitenlandse zaken nauwlettend in de gaten en zullen wij je informeren waar wij over de juiste informatie beschikken. Op dit moment is er nog geen definitieve uitspraak over een eventuele vaccinatie- en/of testverplichting.

Hoe gaan wij te werk wanneer er een vaccinatie- en/of testverplichting wordt gehanteerd?
Op dat moment zullen wij allereerst kijken voor welke bestemmingen dit van toepassing is en welke verplichting zij hanteren. Dit kan namelijk of een vaccinatieverplichting, of een testverplichting of beide zijn.

- Stelt het Ministerie van de bestemming waar jij naar toe op vakantie gaat een testverplichting in?
Dan kan jij op vakantie met een gezondheidsverklaring op basis van de PCR-test die je kan boeken tijdens de boekingsstappen of via de Mijn Totally pagina. De PCR-test kan je laten afnemen via het Healthcheckcenter.

- Stelt het Ministerie van de bestemming waar jij naar toe op vakantie gaat een vaccinatieverplichting in, maar ben jij op dat moment nog niet gevaccineerd?
Dan kijken wij of een gezondheidsverklaring op basis van een PCR-test een alternatief is om wel op reis te mogen gaan. Als een PCR-test ook volstaat in plaats van een vaccinatie, dan kan je via Healthcheckcenter een gezondheidsverklaring op basis van een PCR-test laten afnemen, waardoor jouw vakantie alsnog kan doorgaan. Deze PCR-test kan je boeken in de boekingsstappen of via de Mijn Totally pagina.
Als een PCR-test geen alternatief is, dan zullen wij in overleg met jou de vakantie omboeken naar een latere vertrekdatum of bestemming.

De reis mag tot 6 weken voor vertrek worden omgeboekt. Heb jij de flexibele omruilgarantie bijgeboekt tijdens het boekingsproces dan kan jij de reis tot 2 weken voor vertrek omboeken. De reis kan dan omgeboekt worden wat er op basis van de huidige beschikbaarheid op dat moment beschikbaar op de website.

Kosteloos annuleren is niet mogelijk. Wanneer je de reis annuleert gelden onze algemene annuleringsvoorwaarden.
Was deze vraag nuttig voor jou? Ja, dit beantwoordt mijn vraag / Nee, dit beantwoordt mijn vraag niet

Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!

Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Je bent van harte welkom om een bericht te sturen via social media of een e-mail te sturen naar info@totallysnow.nl en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Heb je je antwoord niet gevonden?

Mijn Totally

Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Totally

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Social media

Stel je vraag aan het WebCare team op Facebook of Twitter.
Het team zit klaar op: 


Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Telefoon

Kom je er echt niet uit? Bel ons dan op 0900 8822 (lokaal tarief).

Bel je vanaf het buitenland? Bel dan 0031-102808822

  • Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
  • Zaterdag 10.00 - 17.00 uur 
  • Zondag gesloten
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.

E-mail

Heb je een vraag? Stuur via onderstaande knop eenvoudig een e-mail naar ons.

Neem contact op

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de Totally Snow nieuwsbrief, boordevol met vakantie inspiratie, scherpe aanbiedingen en toffe winacties!

Schrijf je in

Heb je je antwoord niet gevonden?

Mijn Totally
Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Totally

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Social media

Stel je vraag aan het WebCare team op Facebook of Twitter.
Het team zit klaar op: 


Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Telefoon

Kom je er echt niet uit? Bel ons dan op 0900 8822 (lokaal tarief).

Bel je vanaf het buitenland? Bel dan 0031-102808822

  • Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
  • Zaterdag 10.00 - 17.00 uur 
  • Zondag gesloten
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.

E-mail
Heb je een vraag? Stuur via onderstaande knop eenvoudig een e-mail naar ons.

Neem contact op

Nieuwsbrief
Ontvang wekelijks de Totally Snow nieuwsbrief, boordevol met vakantie inspiratie, scherpe aanbiedingen en toffe winacties!

Schrijf je in