1. Vragen & contact - Hoe kunnen we je helpen? | Totally wintersport voor jongeren
  2. Klachten
  3. Hoe dien ik een klacht in?

Alle themas

Hoe dien ik een klacht in?

Voor de vakantie
Wanneer jouw klacht betrekking heeft op Totally of op het tot stand komen van de boeking, dan kun je deze bij ons indienen via ons contactformulier.

Na ontvangst van een klacht voor vertrek, versturen wij een ontvangstbevestiging met een behandelingstermijn van 1 dag. Afhankelijk van het type opmerking kan het voorkomen dat wij meer tijd nodig hebben om een passende reactie te geven. In dit geval krijg je altijd binnen 2 weken na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie van ons. Hierbij houden wij uiteraard rekening met jouw vertrekdatum.

Tijdens de vakantie
Het is noodzakelijk dat je jouw klacht(en) over de reis of over jouw vakantieverblijf direct meldt aan de receptie van de accommodatie en bij onze reisleiding ter plaatse. Onze reisleiding staat voor je klaar om jouw klacht tijdens de vakantie op te lossen. Wanneer er op bestemming geen fysieke reisleiding aanwezig is of wanneer jouw klacht ter plaatse niet naar wens is opgelost, neem dan contact op met ons hoofdkantoor via +31 (0)10 2802 102. Daarnaast is het noodzakelijk dat je ter plaatse een Customer Care formulier invult. Deze kun je invullen met de reisleiding.

Na de vakantie
Indien jouw klacht niet is opgelost tijdens jouw vakantie, stuur dan een kopie van jouw Customer Care formulier en een toelichting naar ons via het contactformulier. Met dit formulier kan je, binnen 2 maanden na thuiskomst, jouw klacht kenbaar maken. Klachten die op de bestemming niet zijn gemeld en waarvoor geen Customer Care formulier is ingevuld, worden afgewezen.
Voor verdere informatie over reisvoorwaarden en je rechten als reiziger verwijzen wij je naar de ANVR voorwaarden.

Als je klacht niet tot tevredenheid is opgelost of als je ter zake geen genoegdoening is verschaft, kun je tot uiterlijk 24 maanden na de datum van indiening van je klacht bij ons het geschil schriftelijk voor leggen aan de Geschillencommissie Reizen, te bereiken via de link: www.sgc.nl. Bij geschillen met een grensoverschrijdend karakter kan je bovendien beroep doen op het Online Dispute Resolution platform van de Europese Unie via deze link: http://ec.europa.eu/odr.

Was deze vraag nuttig voor jou? Ja, dit beantwoordt mijn vraag / Nee, dit beantwoordt mijn vraag niet

Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!

Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Je bent van harte welkom om een bericht te sturen via social media of een e-mail te sturen naar info@totallysnow.nl en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Geen antwoord op jouw vraag gevonden?

Mijn Totally

Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Totally

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Social media

Stel je vraag aan het WebCare team op Facebook of Twitter.
Het team zit klaar op: 


Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Telefoon

Kom je er echt niet uit? Bel ons dan op 0900 8822 (lokaal tarief).

Bel je vanaf het buitenland? Bel dan 0031-102802240

  • Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
  • Zaterdag 10.00 - 17.00 uur 
  • Zondag gesloten
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.

Het is momenteel druk, de wachttijd is langer dan je van ons gewend bent.

E-mail

Heb je een vraag? Stuur via onderstaande knop eenvoudig een e-mail naar ons.

Neem contact op

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de Totally Snow nieuwsbrief, boordevol met vakantie inspiratie, scherpe aanbiedingen en toffe winacties!

Schrijf je in

Geen antwoord op jouw vraag gevonden?

Mijn Totally
Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Totally

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie met betrekking tot jouw vakantie, voor tijdens en nadat je geboekt hebt.

Reisinfo

Social media

Stel je vraag aan het WebCare team op Facebook of Twitter.
Het team zit klaar op: 


Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Telefoon

Kom je er echt niet uit? Bel ons dan op 0900 8822 (lokaal tarief).

Bel je vanaf het buitenland? Bel dan 0031-102802240

  • Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
  • Zaterdag 10.00 - 17.00 uur 
  • Zondag gesloten
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.

Het is momenteel druk, de wachttijd is langer dan je van ons gewend bent.
E-mail
Heb je een vraag? Stuur via onderstaande knop eenvoudig een e-mail naar ons.

Neem contact op

Nieuwsbrief
Ontvang wekelijks de Totally Snow nieuwsbrief, boordevol met vakantie inspiratie, scherpe aanbiedingen en toffe winacties!

Schrijf je in