Richtlijnen voor beoordelingen van gasten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.
Alleen klanten die via Totally Snow hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Totally Snow.
Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Totally Snow.
Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van Totally Snow relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.
Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie
De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.
Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere gasten
Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet van echt van jou zijn.
Respecteer de privacy van anderen
Totally Snow zal zijn best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.
De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Totally Snow. Totally Snow aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties.